dilluns, 10 de desembre del 2012

Joana Raspall a Twitter


Aquest blog està portat per mi: Imma, que sóc la filla de la Joana Raspall. Els que vulguin saber del cert dades d'ella i la seva obra, consulteu-la, ja que en altres llocs hi ha dades equivocades que tot hi que m'he posat en contacte per que les corregeixin, algunes no ho han fet i altres no hi he pogut comunicar. Gràcies.
L'any 2013 se celebra el centenari del naixement de Joana Raspall i l'Ajuntament de Sant Feliu l'ha declarat  Any Joana Raspall



etiqueta Any Joana Raspall



La xarxa s’omple a poc a poc d’espais dedicats a Joana Raspall en motiu de la celebració del seu centenari i de l’Any Joana Raspall. Alguns exemples en són els blogs “Any Joana Raspall” i “Joana Raspall”,  o el web impulsat des de l’Ajuntament Any Joana Raspall. Ara, els aficionats a la xarxa social Twitter tenen un nou canal per no perdre’s detall dels actes dedicats a la poetessa més il·lustre de Sant Feliu. El perfil de la poetessa(@joanaraspall), gestionat per un dels seus néts, piula des de fa uns dies. “L’objectiu és aglutinar tots els actes que s’estan fent en motiu del centenari i combinar-ho amb poemes en 140 caràcters”, explica el seu nét, Ernest Cauhé. Com a exemple, avui mateix ha penjat el poema que ha escrit Joana Raspall en motiu del Nadal. Raspall coneix l’existència d’aquest compte a twitter, “tot i que li costa entendre què és”, diu el seu nét.

2 comentaris:

  1. Imma, m'agradaria saber qui ha escrit el conte La Joana de les paraules clares...Em sap greu que no tinc conte a twitter, potser me'n faré.
    Petonets.

    ResponElimina
  2. Crec que no ho hvia possat en principi per què no estava segura, ara ho he afegit ha estat escrit per escrit per Muntse Fernàndez.
    Jo tampoc en tinc de compte al twitter. no sé si possar-me en més coses jajajaja.

    ResponElimina