dimecres, 16 de maig del 2018

Llibre memòries Montserrat Abelló.

Montserrat Abelló en el seu llibre "El miracle és viure" 2015, fa menció a la trobada amb la Joana Raspall.
Ella va dir, es creía la poeta més gran viva, i quan va saber que la Joana Raspall celebraba l'any 2013 el centenari, no va dubtar en voler conèixe-la, ella en tenia 95.
Jo hi era present i va ser una trobada molt maca de veure-la.
La Montserrat Abelló s'aquivoca al dir que el poeta Agustí Vilar estaba a la segona trobada, va ser a la primera. Ell va venir a pasar una estona amb la Joana com feia normalment molts dies, sense avisar, jo li vaig dir que en uns moments vindria la Montse Abelló i ell va dir que era un gran admirador d'ella, li vaig dir que es podía quedar, i va estar molt gustos a estar en aquesta primera trobada.
Vem estar doncs les poetes, Joana Raspall, Montse Abelló, l'Agustí Vilar, en Xavier Montoliu que l'acompanyava i jo.
Al veure aquella trobada tant enriquidora, varem creure que estaría bé haver-ho enregistat per guardar el record, jo havia gravat amb el móvil alguns moments que anys més tard vaig perdre ja que em van robar tots els ordinadors i discs durs que tenia.
Després a la segona vegada ja van quedar per enrellistrar amb video la trobada.
La Abelló sabia molts poemes seus de memoria i no es cansava de recitat-los.
En el seu llibre ha parlat d'aquesta trobada.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada