dissabte, 7 de desembre del 2013

Poemes amb images, poema Blau Almeda

De tot arreu van venint mostres d'afecte, de lles maneres més diverses.



Benvolguts,

 Vull compartir amb vosaltres aquestes imatges enriquides amb la lletra
de la Joana Raspall, fent així el meu particular i modest homenatge a
 qui tant a fet per les lletres del nostre país i que avui mateix ens ha deixat.
Gràcies

Mª Rosa






-----------------------------------
Animacio "Blau Almeda"
5 de des. 2013




  “Serenament quan ve l’onada,
    acaba.
    i potser en el deixar-se vèncer,
    comença …
   
    Així, només,
    et deixo que ara em deixis,
    només així,
    et deixo que tu em deixis,
    jo tinc per a tu
    un niu en el meu arbre
    i un núvol blanc
    penjat d’alguna branca…
    molt blanc.”

    Una càlida abraçada,

Paco Sánchez Martín
Educador Social


LOGO BLAU ALMEDA.JPG

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada