dimecres, 24 d’abril del 2013

"Visc i torno a reviure cada poema, cada paraula. Estimo tant 
la vida que la faig meva moltes vegades" Montserrat Abelló
Enlace permanente de imagen incrustada

"Estic molt amoïnada perquè jo ja no sóc jo.Sóc com un doble meu que ja és qui jo era",
EXCEPCIONAL i riquíssima trobada entre i Montserrat Abelló.Ara la Montserrat tradueix poemes de la Joana a l'anglès!

"Sóc de la idea que el més espiritual és la matèria", Montserrat Abelló
"Havia de matar tres anys de silenci. Sinó era com morir jo. Per això el vaig posar a fer diccionaris en capses de cartró"
"Fa uns poemes molt frescos" li diu Montserrat Abelló a i ella li respon 'i els seus com són, no són frescos?'.
"Nosaltres ens entendríem",li diu a Montserrat Abelló! Dono fe que hi ha una gran complicitat
'A la meva edat no és gaire fàcil pensar' diu
'A aquesta edat ja és hora de plegar', diu la 'i m'he acomiadat dels lectors amb "Jardí vivent"' de
  1. 'La poesia ha de ser veritat. Si no és veritat no pot ser mai bona. Jo parlo amb la poesia", Montserrat Abelló
  2. 'Vull ser independent per tornar-me a estimar el castellà', li diu Montserrat Abelló a
    "Sóc de la idea que el més espiritual és la matèria", Montserrat Abelló

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada