diumenge, 4 de desembre del 2016

Cançons recordatoris 3r aniversari mort Joana Raspall

 

Endavant! Respira fort, que l’aire és teu/ i l’aire i tot et poden prendre Joana Raspall 

 "Estic molt contenta perquè a casa m'han protegit molt i m'han deixat fer la meva vida sense imposicions. Estic molt contenta de poder fer tot el que tinc ganes de fer, que no és gaire, però no és poc."

Ho deia Joana Raspall quan estava a punt de fer els cent anys. L'escriptora i bibliotecària de Sant Feliu de Llobregat va néixer l'1 de juliol del 1913 i va morir el 4 de desembre del 2013. Recordem una de les autores més estimades pels nens amb un poema optimista i valent i l'escoltem interpretat per CyBee.

 



Recordem Recordem l'escriptora i bibliotecària de Sant Feliu de Llobregat llegint-ne un dels poemes més coneguts. I escoltem com Joan Dausà el recita dins del documental My Friend, emès per TV3 i dirigit per Paulí Subirà i Carles Prats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada