dijous, 27 de novembre del 2014

Records a la Joana Raspall dels amics d'Itineràncies poètiques.

dimecres, 26 novembre de 2014


Em permeto demanau-vos

El dia 4 de desembre farà un any que Joana Raspall ens va deixar, podrem tots els poetes recordar-la per que el que ens diu en el seu haiku sigui possible?

No vull que em deixi
el so de veus amigues
que m'encisava.


Imma Cauhé
......................................................

Joana Raspall

Joana Raspall
Dediquem el mes de desembre a dialogar amb ella.

Desembre, el mes de la Joana Raspall

Aquest mes farà un any que la Joana ens va deixar.
La recordem com ella volia i ens deia en el seu poema:

No vull que em deixi
el so de veus amigues
que m'encisava.

Ella és la nostra veu amiga i recordarem els seus poemes.
Nosaltres serem les veus amigues i jugarem a respondre-li els seus poemes.

Comencem amb respostes a aquest haikú.
Cada dilluns de desembre un nou poema de la Joana per respondre.
Us esperem poetes itinerants!!!
...............................................................

Joana

(Seguint la idea de baba-44
per fer homenatge a Joana Raspall)


No el puc llegir
(no hi estic preparada)
el punt final.



joana...


            joana...
                                           sempre i més




                    sentiments i paraules.
                    en cada vers retrobo
                    l'amic absent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada