dissabte, 29 de setembre del 2018

Entrevista a Joana Raspall l'any 2006

Feia temps vaig demanar a Jordi Marfrany si podía trovar-me la còpia del programa de Esplugues televisió on va entrevistar a la Joana Raspall.




Data de publicació: 4 de set. 2018

Subscriu-m'hi 1

Conversa amb Joana Raspall dins del programa CAL parlar de llengua. Emès el maig de 2006 per ETV Llobregat

http://jmarfany.blogspot.com/2018/09/conversa-amb-joana-raspall-escriptora.html?spref=tw

dimarts, 4 de setembre de 2018



Conversa amb Joana Raspall, escriptora, poeta i bibliotecària (Sempre en el record)

 https://youtu.be/gp606Kl2lQk
Removent el bagul dels records televisius, he trobat aquest programa del maig de 2006.  A banda de comprovar que els anys passen (ai, las!), he pogut reviure la conversa que vaig tenir l'honor i el plaer de mantenir amb l'escriptora, poeta i bibliotecària Joana Raspall
Llavors, la Sra. Raspall devia tenir 93 anys i, com podreu veure, continuava tenint una personalitat i una ment extraordinària. Tinc un record meravellós d'aquella conversa, així que l'he penjada al YouTube i m'agradaria compartir-la amb tots vosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada