dilluns, 4 de desembre del 2017

4t aniversari de la mort Joana Raspall

Avui ha fet 4 anys que ens va deixar. Però nosaltres no la deixem de recordar molts han estat els que han escrit o simplement han clicat un m'agrada a la xarxa. I altres que han pensat en ella o han llegit algún dels seus poemes.
Gracies per tot el que ens has deixat.



Alguns twitters:

Josep M. Aloy Bosch @josepmaria_aloy
Avui fa 4 anys que ens va deixar la poeta Enyorem la seva bonhomia i simpatia! Però seguim publicant-la, llegint-la i homenatjant-la!
                      La paraula

Pel camí que jo passava,
caminet amunt i avall,
he perdut una paraula
d'or cisellat.

L'ocell prou passa i repassa
i m'ofereix el seu cant;
la magnòlia em dóna aromes
de l'arbre estant;
l'aire manyac m'acarona
i el salze plora com jo,
que enlloc no es troba la meva
paraula d'or.

.........
Què llegeixes? @quellegeixes 
"Sota la pell del meu antic robatge sóc viva, malgrat tot, i sóc rebel, i amb els que lluiten forjo el mateix cel de llibertat, des del meu esclavatge." Joana Raspall va deixar-nos fa 4 anys.
..............

Poesia @bruixadedol 
“Sense poemes, els sofriments serien tan tenebrosos com, de nit, la tempesta en un mar sense platges”. 4 anys sense Joana Raspall
..............
"He pogut atrapar un somni abans que el sol es fongués, l’empresono amb paraules per quedar-me’l sempre més”. Joana Raspall
...........
M. Josep Mira @cassana_ 
"Si creus la teva veritat llança-la al vent i que s’arbori com la flama. Parla ben clar, que el mot és teu!" —Joana Raspall 4 anys sense ella.
..............

1 comentari:

  1. Com passa de ràpid el temps, quatre anys ja...Però per molts que en passin no l'oblidarem!
    Petonets, Imma.

    ResponElimina